Uraz Kaygilaroglu bio gost programa Džeyde Duvendži!!

Uraz Kaygilaroglu bio  gost programa Džeyde Duvendži:

 Uk “U razdoblju sam kad radim što hoću, a ne radim ono što ne želim, i to me jako veseli. Nisam to planirao, ali sam sanjao o tome. Sledio sam ono o čemu sam sanjao!”

Nn...  Divim ti se. Kako su tvoje fizičke promene, bliska veza između tebe i  bivše supruge Melis, tvoje očinstvo i gluma, sve to osvestilo u tebi?

Uk “Prvo smo se Melis i ja malo svađali, ali sada sam jako srećan što imamo tako zdrav odnos i kao dvoje prijatelja i kao roditelji. I fizičke promene bile su šokantne za mene.”

nn... Jesi li od malih nogu imao problema sa težinom?

Uk “Na zadnjim sam godinama studija bio na rubu morbidne pretilosti. Dogodila se prekretnica i odlučio sam otići nutricionistu sa 21 godinom, kada sam imala 140 kg.”

Nn... O porodici:

Uk..“Porodica me podržavala u svemu. Uvek su me slušali, mama, teta, baka... Postao sam samouverena osoba. Jako je dobro odrastati sa ženama. Odrastao sam u kuhinji, odrastao sam u turskoj kupelji, išao sam u terme sa bakom, imam mnogo traumatičnih sećanja na stvari koje nisam trebao videti. Odrastao sam u takvom okruženju".

Nn...  Imaš jako lep odnos sa svojom kćeri i to vidim u tvojim objavama.
Uk..“Bilo je trenutaka kada mi je bilo teško, jer ispred mene nije bilo uzorne figure mog oca. Melis mi je puno pomogla u našem odnosu. Jako sam se trudio osigurati da se moja kći ne oseća usamljeno u fazi razvoda".




Primjedbe