Seray Kaya, Elif iz serije "𝐌𝐚𝐥𝐞𝐧𝐚 𝐳𝐫𝐚𝐤𝐚 𝐬𝐯𝐞𝐭𝐥𝐨𝐬𝐭𝐢": Zajedno ćemo lečiti naše rane!

Seray Kaya, Elif iz serije "𝐌𝐚𝐥𝐞𝐧𝐚 𝐳𝐫𝐚𝐤𝐚 𝐬𝐯𝐞𝐭𝐥𝐨𝐬𝐭𝐢": Zajedno ćemo lečiti naše rane!

Seray Kaya, glavna glumica nove ATV-ove serije "𝐌𝐚𝐥𝐞𝐧𝐚 𝐳𝐫𝐚𝐤𝐚 𝐬𝐯𝐞𝐭𝐥𝐨𝐬𝐭𝐢", dala je iskrene izjave. Seray, koja glumi Elif u seriji i koju je suprug godinama varao te se suočila sa istinom nakon njegove smrti, rekla je: "Gledatelji su slali poruke da imaju zajedničke priče sa Elifinim iskustvom. Jako mi je žao što su proživeli takve priče. Nadam se da možemo zajedno zalečiti rane."

Elif je shrvana smrću svog supruga. Također saznaje da je tokom godina bila prevarena. Kako se osećate kada glumite Elif?
❗Čovek teško podnosi Elifino iskustvo... Iznenada u prometnoj nesreći gubi ljubav svog života, muža, a onda se suočava sa činjenicom da je sve u što je verovala bila laž. Ona ima impresivan, težak put. Iskreno govoreći, ovo me jako brine.

Što biste učinili da ste na mestu Elif?
❗Jedna od mojih crvenih linija je laž. U određenim trenucima života nađemo se u laži. Mislim da je bitno gde smo mi u ovoj priči. Ja sam od onih koji teško brišu tragove laži.

Elif se mora brinuti i za muževu kćer. Ovo je vrlo teška situacija. Ona je nevino dete koje ne zna ništa, ali s' druge strane, Elif je jako kivna na svog muža. Kako će se uspostaviti veza među njima?
❗Koliko god teško bilo iskustvo Elif, iskustvo Guneš je puno teže. Ona je dete koje se u ranoj dobi pokušavalo suočiti sa poteškoćama. Postoji citat koji je napisao naš scenarist (Özgür Evren Heptürk): "Zar ne znaš, možda je bol za koju misliš da je ne možeš podneti najveći dar...". Možda su Elif i Guneš poklon jedna drugoj.

Scena u kojoj je Elif razmišljala o tome da devojčicu da u sirotište naterala je sve na suze. Što ste doživeli na setu?
❗Verujte mi, ovo je bila jedna od scena koju smo moj režiser (Emre Kabakušak) i ja najviše doživeli dok smo čitali scenarij i tokom snimanja. Na kraju scene smo se zagrlili, a na licima su nam se mešali tuga i sreća. Činjenica da su naši gledatelji osećali isto nas je jako razveselila.

Imate li emocionalnih poteškoća tokom snimanja? Jeste li dobili ikakvu podršku po ovom pitanju?
❗Kada smo snimali samo prvu epizodu, zatvorila sam se od vanjskih energija i ostala sam sa svetom Elif. Imala sam snimanja skoro svaki dan i nisam se htela razbacivati ​​na druge emocije. U to sam vreme svaki dan telom i dušom meditirala da te emocije ne pripadaju meni. Bilo je jako dobro.

Što mislite zašto se ova serija svidela gledateljima?
❗Verujem da je svatko ko je gleda pronašao u njoj neku priču iz sebe. Nakon što se naša serija susrela sa našim gledateljima, dobila sam poruke da imaju zajedničke priče sa onim što je prošla Elif. Bilo mi je žao svih koji su morali prolaziti kroz takve priče u stvarnom životu. Nadam se da ćemo zajedno sa Elif zalečiti naše rane.

Gledate li svaku epizodu i kritizirate sami sebe?
❗U mom životu postoje divni ljudi čijim komentarima i stavovima verujem i obično se sa njima savetujem, jer znam da će me kritizirati sa svom otvorenošću. U svakom slučaju, sve što mi treba za samousavršavanje, to i činim.

Karijeru ste započeli u ranoj mladosti. Kako je započela vaša glumačka avantura? Je li to za vas bila ljubav iz detinjstva?
❗Da, imala sam četrnaest godina kada sam počela raditi. Zatim sam počela glumiti sa 20 godina. Zapravo, moj san iz detinjstva bio je postati veterinar. Onda se pokazalo da je iz priča koje sam sama, ne znajući ništa, pisala ljubav prema glumi.

Retko vas viđamo izvan posla. Pazite li da vaš privatni život ne živite pred svima? Ograničavate li se kako vas ne bi primetili?
❗Zapravo, ne ulažem puno truda. Volim biti daleko od gomile. Imam svoj mali svet i živim u njemu.



Primjedbe