Redateljica serije "Između sveta i mene", Hulya Gezer o glumačkoj postavi:

Redateljica serije "Između sveta i mene", Hulya Gezer o glumačkoj postavi:

Serija ima jaku glumačku postavu od Demet Ozdemir do Bugre Gulsoya i Zerrin Tekindor, od Ibrahima Selima do Hafsanur Sandžaktutan i Metina Akdülgera. Kako ste napredovali na castingu? Kako ste radili sa glumcima i njihovim likovima?
📍"Iskreno govoreći, prva stvar koju smo primetili tokom intervjua za glumce bilo je uzbuđenje glumaca oko projekta. Imala sam prvi razgovor sa Bugrom za ovaj posao i u njegovim očima je bila neverovatna svetlost i toplina, imao je super energiju. Dok sam pričao o liku, Bugra mi je odmah zapeo za oko i bio je toliko uzbuđen svojom ulogom da se posvetio sportu i prilagodio se liku kako bi ušao u ulogu u vrlo kratkom vremenu. 

Moj sledeći susret bio je sa Demet. Već sam čula dobre kritike o Demet, ali, iskreno, ovo nisam očekivala. 

Upoznala sam osobu sa velikom energijom, vrlo prijateljski nastrojenu i laku za komunikaciju, a kad sam došla na set, videla sam kakva je disciplinirana i svestrana glumica i jako sam to cenila.

 Hafsanur sam upoznala malo kasnije, ali za ulogu je bila savršena. Imala je nevinost, ženstvenost, talent. 

Zerrin već dolazi sa svojim svetlom kad uđe u sobu, samo je treba poštovati, toliko je skromna i slatka da sam joj se divila i radila sa velikim zadovoljstvom.

 Metin je trebao biti uključen u priču u petoj epizodi, ali sam se srela sa njim pre odlaska na set i dugo razgovarali o liku. Glumac koji jako dobro radi u fazi čitanja i radi svoj posao iz srca, došao je na set sa toliko točnim pitanjima da smo zajedno pokušali popuniti mnoge praznine u mislima o liku, a ušli smo u set, radeći pedantno i temeljito proučavanje svake scene na setu".






Primjedbe