Nova serija na TRT sa Alpom Navruzom Djeca neba / Yurek cikmazi

Nova serija na TRT sa Alpom Navruzom

Za novu seriju Alpa Navruza , Djeca neba / Yurek cikmazi,  koja je krenula sa snimanjem prošli tjedan, toliko je malo podataka da sam ih skupila sa nekoliko novinskih stranica.
Značiiii- vrlo šturo:
Serija će ispričati istinitu priču o čovjeku kojeg su nasilje, alkoholizam, poremećaj osobnosti i žaljenje otjerali u ponor te snažnoj ženi koja se noktima pokušava održati za život i njezinoj djeci.

 Priča o iskustvima članova jedne obitelji čiji se životi mijenjaju nakon tragedije. 


Seriju adaptiranu prema romanu Slomljena srca Atike Hınçlıer ekranizirati će Gold Film za TRT. Producent: Faruk Turgut: Redatelj: Serdar Gözelekli: Scenarij: Ayla Hacıoğulları, Vilmer Özçınar" a glavna ženska uloga pripala je Ayçe Bingöl. 


📌Odlomak iz knjige:
"Bila sam majka koja je mislila samo na svoju djecu, koja su bila razlog za život. Nešto nije bilo u redu s ovim poslom, ali što je? Bože moj, koji si mi dao pravo na život, zašto si mi dao takvu kušnju? Ako je ovo živ, bio sam kao živi mrtvac.
Nisam vjerovao da će nam Bog pomoći. Zašto mu je trebala pomoć? Što da nas je stvorio bez oca? Ili kad bismo bili bogati i sretni?
Ušla sam u odraslu dob prije nego što sam uopće bila dijete. Ionako nisam imala ni igračku ni dan za igrice. Sada sam postala radno dijete. Kako mogu biti radnik ako sam dijete, ili kako mogu biti dijete ako sam radnik?"




Primjedbe