Meyrem Uzerli je izjavila da je jako iscrpljena zbog brzih ljubavi i odluka kroz koje je prošla u prošlosti..

Meryem Uzerli, koja živi u Berlinu sa dragim (Amerikanac) i dve kćerkice, progovorila je o ljubavi. Glumica je izjavila da je jako iscrpljena zbog brzih ljubavi i odluka kroz koje je prošla u prošlosti:

- "Kada se zaljubim, moje telo i duša su u plesu, to mi jako podiže energiju. U prošlosti sam bila previše iscrpljena nakon donošenja brzih odluka, a sada idem polako"....

Zašto Meryem tako govori? Možda zato što ju je tokom serije "Veličanstveno stoleće" zaručnik ostavio trudnu? Gde je sve počelo?

Godine 2013. fanovi su raspravljali ne samo o novoj seriji Veličanstvenog stoleća, već i o skandaloznom raskidu Meryem Uzerli sa Džanom Atešom. Par se tu i tamo zajedno pojavljivao u javnosti, šuškalo se i o venčanju, ali do ceremonije na kraju ipak nije došlo. Kasnije, u intervjuu, Meryem je rekla da ju je dečko stalno ponižavao, naglašavajući njene nedostatke. Kada je saznao za trudnoću, zahtevao je pobačaj. Ona je odbila zahvat i otišla u Nemačku svojim roditeljima, gde je rodila kćerkicu Laru. Takvo ponašanje bilo je sasvim standardno za Džana. Bivša devojka tog muškarca, Selin Ortačli, rekla je da on jednostavno nije prilagođen porodišnom životu. “Džan je na samom početku veze rekao: “Bez porodice i bez dece, u redu? Uopće me nije voleo. Ali bilo nam je super. On se nikada ne pomišlja oženiti. Koketira samo sa lepim ženama. I pobegao je od onih koje su se hteli venčati “, podelila je Selin. Problemi za Meryem nisu završili ljubavnim razočarenjima. Godine 2015. za ocem njene kćerke raspisana je poternica zbog prevara. Ispostavilo se da je Džan prevario klijente svoje osiguravajuće kuće Martin & Martin Sigorta Brokerlığ u iznosu od oko 100 miliona dolara. Džan je također igrao na burzi, pozivajući sve svoje prijatelje da ulažu u njegove oklade. Jedna od žrtava biznismenovih pevara bila je i sama Meryem koja je u njegov sumnjivi pothvat uložila oko 400 hiljada dolara.
“Užasno me sram što je on otac moje kćeri. Jako mi je žao zbog svega. Nikad više neće videti Laru" - podelila je tada svoje osećaje Meryem. Nadamo se da je glumičina emotivna rana zacelila i da je sada srećna u vezi.



Primjedbe