Hande Dogandemir progovorila o novom projektu i svom liku u seriji O3 Medya za Show TV pod nazivom "Život danas"

 Da budem iskrena : Hande Dogandemir

▪ Hande Dogandemir progovorila o novom projektu i svom liku u seriji O3 Medya za Show TV pod nazivom "Život danas"🤫👇🏻

🗣: Publika je dugo čekala premijeru nove serije "Život danas" Možete li nam reći nešto o svom procesu sudelovanja u projektu?
🙋🏻‍♀: Bila sam jako srećna kada sam čula da će se "New Amsterdam" po prvi put adaptirati u Turskoj jer sam bila fan ovog projekta! Kasnije su mi se putevi ukrstili sa likom Derin. Bilo je to zanimljivo iskustvo. Derin je bio lik čija me se priča stvarno dojmila u originalnoj verziji! Naš scenarij je dobro prilagođen. Ovo je priča o likovima koji pokušavaju raditi naporan posao, biti doktori, preispitivati ​​sustav i pokušavati ga unaprediti. Ovo je priča o jednoj klinici i njenim lekarima koji pokušavaju stati na svoje noge na mestu gde su emocije važnije, gde nema zla i okrutnosti.

🗣: U seriji glumite Derin Nalbantoglu. Kako ste radili na liku?
🙋🏻‍♀: Derin je šef odjela hitne pomoći. Posebno sam provela vreme sa našim lekarima konzultantima u odjelima hitne pomoći i promatrala ih. I dalje nas vode kao konzultanti na setu.

🗣: Doktorica Derin Nalbantoglu je radoholičarka, praktično nema života izvan posla. Jeste li i vi radoholičar? Kako biste definirali glumu u svom životu?
🙋🏻‍♀: Definitivno sam radoholičar. Tužna sam kad ne radim. Kroz taj proces prolazim na najučinkovitiji i najedukativniji način, ali konstantan rad me puni energijom.

🗣: Kad biste mogli nešto reći dr. Derin Nalbantoglu, što bi to bilo?
🙋🏻‍♀: Ne propustite život! (Smeh.)




Primjedbe