Demet Ozdemir je rekla da je zadovoljna povratnim informacijama publike o svom novom projektu

❥ Demet Ozdemir je rekla da je zadovoljna povratnim informacijama publike o svom novom projektu, a o svom privatnom životu rekla je sledeće:
📍 “Sada se odmaram, znate, brak. Brak ide dobro. Sada ne radim, radim "domaću zadaću". Ovu rečenicu retko čujete od mene, ja je izgovaram prvi put nakon 10 godina. I ja sam jako iznenađena, još uvek ne verujem u potpunosti.”

O završnim radovima vezanim uz njihov novi dom:
📍“Nismo baš razmišljali o završetku radova. Nismo imali puno vremena za to. Imam prijateljicu dizajnericu interijera koju jako volim, sve smo joj prepustili. Završila je posao na vreme, što nam je važno.”

Također, glumica je rekla da čita i druge nove scenarije, ali još uvek čeka eventualno odobrenje druge sezone serije "Između sveta i mene". Stoga ne može sada odlučiti i ne može prihvatiti novi posao.



Primjedbe

  1. Serija je odlicna,obozavam te ,jedva cekam 6 epizodu

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Pozdrav hvala vam na komentarima