Zvijezda serije Ženskaroš iz Vile Afra Saračoglu u intervjuu za Magnet Quarterly!!

Afra Saračoglu u intervjuu za Magnet Quarterly!

Osim talentom, pažnju pleni skromnošću i zrelošću. U isto vreme, ona savršeno dobro zna što želi, kako u svojoj karijeri tako i u svom privatnom životu. 

Počeli ste glumiti vrlo mladi. Koje vam je prednosti to donelo?
📍Ući u industriju u ranoj dobi znači steći puno iskustva, ali i napraviti puno grešaka. Mislim da sam iz svojih grešaka izvukla pozitivne lekcije. Naučiti što raditi, a posebno što ne raditi u ranoj dobi bila je jedna od mojih najvećih prednosti.

Što vam predstavlja najveće zadovoljstvo u pripremama i radu na ulozi?
📍Imati mentora čijim idejama i osećajima verujem donosi mi olakšanje. Očigledno je da se osećam sigurnom što imam vanjskog promatrača tokom procesa priprema.

Jeste li nakon početka karijere imali trenutak koji nazivate prekretnicom?
📍 Biti na pozornici. Igrajući jednočinku u trajanju od 70-80 minuta, bez odlaska sa scene, spoznala sam svoj potencijal. Mogu reći da je to bila najveća prekretnica u mojoj glumačkoj karijeri i mom vlastitom unutarnjem putovanju.

Živimo u digitalnom svetu i vi aktivno koristite društvene mreže. Kako ocenjujete "integraciju" sa digitalnim svetom?
📍Zapravo, mislim da nisam baš bliska društvenim mrežama. Ne mogu reći da sam aktivna. Koristim svoje račune na društvenim mrežama za podizanje svesti. Radije koristim neke od alata za koje smatram da ih trebamo preuzeti, kako pojedinačno tako i u društvu u celini, kako bih doprla do šire publike ili kada radim posao na koji sam pristala. Govoreći iz moje perspektive kao glumice, mislim da je prikladnije tako ih koristiti. Vrlo retko pokušavam podeliti svoj privatni život i privatna iskustva na društvenim mrežama. Verujem da što je više ljudi uključeno u moj život, to se više uništava magija lika koji glumim.

U poslednje vreme puno slušamo o konceptu obnove. Imate li značajku za koju mislite da je ažurirana?
📍Da, sad sam mirnija. Događajima, ljudima i situacijama...




Primjedbe