Zvanična izjava Buraka Deniza o incidentu sa Nilperi Šahinkayom.

Zvanična izjava Buraka Deniza o incidentu sa Nilperi Šahinkayom 

Štampa i mediji,

Želeo bih vam skrenuti pažnju na moju izjavu o temi koja je u javnom interesu od prošlog petka i izazvala je mnogo rasprava. Želeo bih reći da mi je još jednom jako žao zbog incidenta koji se dogodio Nilperi Šahinkaya, njenom dečku Emreu Yusufiju i njihovoj prijateljici Deniz Akındži u hotelu u kojem smo bili zbog Adana Film Festivala, a koji je doveo do činjenice da sam uznemirio svoje prijatelje na način na koji to nisam želeo. Ujutro, nakon prilično neugodne noći, pokušao sam ih direktno kontaktirati, preko svog menadžera i lično, da im se odmah i lično zvinem ali bezuspešno. Izvinjavam se Nilperi Šahinkayi i njenim prijateljima, kao i svima koji su te večeri svedočili incidentu, zbog ovog nemilog događaja u očima javnosti i mog ponašanja koje nije primer za društvo, te bih želeo da ponovim kako mi je žao što se javnost zaokuplja takvim problemom. Nadam se da će ova bol uskoro prestati.

Sa poštovanjem, Burak Deniz!




Primjedbe