TV voditelj Reha Muhtar pretukao svoju 13-godišnju kćerku, iz braka sa glumicom Deniz Ugur

 TV voditelj Reha Muhtar navodno je pretukao svoju 13-godišnju kćerku, rođenu iz braka sa glumicom Deniz Ugur, jer mu nije dala svoj laptop kada ga je tražio. 

Reha je izjavio da se radi o manipulaciji radi novca. S' druge strane, njegova kći Mina kasnije je povukla svoju tužbu. 

Njegova bivša supruga Deniz Ugur, koja je poslednjih godina više puta pokrenula postupak za skrbništvo nad decom, primila je prijavu o napadu na svoju kćerku i žalila se Prvom anatolskom porodičnom sudu u Istanbulu.

📍“Reha Muhtar, na kojeg se žalim, otac je moje dece. Dugo smo razvedeni. Imamo 2 dece zajedno. Skrbništvo nad decom ima njihov otac. Odlukom Porodičnog suda u Istanbulu odvela sam svoju decu Minu Deniz i Poyraza Deniz iz njihove škole u Tarabiyi 12.09.2022. na dan našeg susreta. 

Došli smo zajedno kući navečer.Dok smo bili kod kuće, moja kći Mina je rekla da ju je otac Reha jako pretukao prošlog petka. Čak je potvrdila i prethodne incidente, rekavši da ju je ovaj put jako pretukao.

Naime, Mina je ranije podnela prijavu protiv oca zbog ozleda. Kasnije, kad je otac vršio pritisak na nju, povukla je svoju tužbu. Kći je imala podleve i modrice po rukama i nogama. 

Videla sam i tragove ugriza na njenim rukama. Rekla mi je: "Ako se žališ na mog oca, on će me ubiti." Tokom tih razgovora bile smo same, smirila sam kćer i odvela je u bolnicu Kavadžık Medistate. 

Čak je i lekar, koji je tamo pregledao moju kćer, shvatio da se dete boji i ima ozledu. Brat blizanac moje kćeri, moj sin Poyraz, također je vrlo povučen…”

Muhtar je o tome dao izjavu na Twitteru:
📍“Uz pomoć lažnih kleveta i manipulacija moju decu pokušavaju iskoristiti za vrlo loše igre kako bi dobili više novca, kako se traži na sudu. Ovo je izjava koju je moja kći dala u prisutnosti manipulacije u mojoj odsutnosti. Bože moj, ti si neverovatan!”

S' druge strane, Muhtar je također podelio izjavu svog deteta. Mina, kći Rehe Muhtara i Deniz Ugur, rekla je u izjavi:
📍“Dala sam još jednu izjavu kako bi moj otac znao za što se zapravo zalažem. Iako se svađamo, uvek želim ostati blizu svog oca."



Primjedbe