Scenaristkinja Ülkü Gözen o glumici Ebru Šahin.

Scenaristkinja Ülkü Gözen o glumici Ebru Šahin


“Kada su moji dojmovi bili dodatno pojačani onim što sam čula odasvud, htela sam napisati svoje divljenje discipliniranoj glumici Ebru Šahin, koja se proslavila u TV seriji "Viola", a onda umnožavala uspeh u TV seriji "Legenda". Ona je sanjiva i marljiva devojka sjajne građe i lepote. Iako znamo po njenim ulogama na ekranu, stekla sam dojam da je vrlo pristojna i ljubazna devojka. O njenoj skromnosti čula sam od svoje prijateljice glumice koja je bila u istoj seriji. Glumica koja ozbiljno teži najboljem. Mislim da će ova devojka u budućnosti biti među legendarnim zvezdama. Čestitam mladoj glumici od srca, poštujem njen trud! Iako su je kritizirali ružni i zavidni ljudi, tri venčanice koje je nosila bile su neobične (čudne). Svetlost u njenim očima bila je tračak sreće. Lepe poput Picassove slike, bile su sama slika ljubavi".



Primjedbe