Murat Yıldırım ilk kez konuşt

Murat Yıldırım, Burçin Terzioğlu ile boşandıktan sonra ilk kez konuştu.


Ünlü oyuncu Murat Yıldırım, yazın sürpriz bir şekilde yollarını ayırdığı 6 yıllık eşi Burçin Terzioğlu ile neden boşandıkları hakkında ilk kez konuştu.
 
Yıldırım verdiği bir röportajda eski eşi için şunları söyledi:
 
"İki insan da olgun olabilir, iyi olabilir ama evlilik başka bir şey. Bir şeyler olmaz, bir yerden sonra olmaz. Bizim de mesela öyleydi.
 
BEKLENTİLERİMİZ FARKLIYDI
 
Burçin Hanım da (Burçin Terzioğlu) hayata bakış açısı anlamında hiçbir zaman beni üzmemiştir. Benim de onu çok üzdüğüme inanmıyorum. Ama benim beklentilerimle onun beklentileri farklı olabiliyor.
 
AİLEME BİLE SÖYLEMEMİŞTİM
 
Özel hayatımı kimseyle konuşmam. Anneme, babama bile ayrılacağımızı son bir aya kadar söylemedim. Çok saygılı bir şekilde ayrıldık. Hâlâ bir şey olduğu zaman konuşuruz.
 
YENİDEN EVLENMEYİ ŞU ANDA DÜŞÜNMÜYORUM
 
Evlilik güzel bir şey ama şu anda gündemimde hiç öyle evlilik falan yok."

Primjedbe